Στο Μουσείο Ηρακλειδών
Το σχολείο μας, στις 15 Απριλίου 2016, πραγματοποίησε διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο Ηρακλειδών για τους μαθητές της Β΄τάξης.
Το πρόγραμμα αφορούσε την αιτιοκρατία και την τυχαιότητα.
Στόχος του προγράμματος ήταν τα παιδιά να κατανοήσουν τον διαχωρισμό μεταξύ τυχαίων και αιτιοκρατικών φαινομένων, να κατανοήσουν την έννοια της πιθανότητας, ως μέτρο που μετρά, αυτό που εμπειρικά αντιλαμβανόμαστε ως <<Τύχη>> .
Ο λογισμός των πιθανοτήτων, που εδώ και έναν αιώνα γνωρίζει μία άνευ προηγουμένου ανάπτυξη, συμβάλλει στην επίλυση προβλημάτων που απασχολούν τη Φυσική, τη Βιολογία, την Οικονομία, την Κοινωνιολογία κλπ. Αποτελεί δε ένα από τα μαθηματικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται, ιδίως όταν επιδιώκεται η κατασκευή μοντέλων για πολύπλοκα και απρόβλεπτα γεγονότα.
Στο δεύτερο μέρος της επίσκεψης οι μαθητές περιηγήθηκαν στους χώρους των αλληλεπιδραστικών και εικαστικών εκθεμάτων, υπό την καθοδήγηση εκπαιδευμένων καθηγητών, με σκοπό τη δημιουργία γόνιμων προβληματισμών και διαλόγου.